Nowe odmiany pomidorów w sieci Carrefour

Opublikowano: 2025-07-29 09:55:51, w kategorii: Miejsca, sklepy, lokale

W ramach marki Jakość z Natury, dostępnej w sieci na wyłączność, do sklepów trafiły nowe odmiany pomidorów uprawianych przez wieloletniego partnera Carrefour - rodzinne gospodarstwo Milczarskich z Kostrzyna w województwie Mazowieckim.

 

Gospodarstwo Michała i Wiesława Milczarskich z województwa mazowieckiego współpracuje z Carrefour Polska od wielu lat, dostarczając pomidory najwyższej jakości. Dotychczas konsumenci mogli znaleźć w sklepach m.in. pomidorki cherry i daktylowe z tej uprawy. W tym sezonie oferta została rozszerzona o nowe odmiany, jak pomidory malinowe w wersji podłużnej, zarówno czerwone, jak i żółte.

Wszystkie uprawy prowadzone są w gruncie, pod osłonami, z dbałością o glebę, bioróżnorodność oraz dobrostan owadów zapylających.

Produkty z logo Jakość z Natury to efekt ponad 25-letniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami. Relacje z producentami, takimi jak gospodarstwo Milczarskich, opierają się na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości partnerów. Taki model współpracy pozwala rolnikom rozwijać swoją działalność w sposób stabilny i długofalowy. Proces produkcji pomidorów objęty jest pełną kontrolą, od jakości gleby i wody po metody uprawy i zbioru. Efektem jest oferta, która łączy najwyższą jakość z odpowiedzialnością za środowisko i dobrostan przyrody. Marka Jakość z Natury obejmuje dziś ponad 200 produktów, wytwarzanych przez blisko 140 sprawdzonych producentów.

Rozszerzanie oferty Jakość z Natury jest elementem realizowanego przez Carrefour programu Act for Food, nowej odsłony globalnej inicjatywy na rzecz lepszego jedzenia. W ramach tego programu sieć podejmuje konkretne działania mające na celu zwiększanie dostępności zdrowych, lokalnych i bardziej zrównoważonych produktów. Działania te obejmują m.in. rozwój produktów świeżych o krótkim i kontrolowanym łańcuchu dostaw, wsparcie małych i średnich producentów oraz promowanie transparentności w całym procesie produkcji żywności. Program Act for Food II wpisuje się w długofalowe zobowiązanie Carrefour do kształtowania odpowiedzialnego modelu konsumpcji i wzmacniania lokalnych łańcuchów dostaw w Polsce.


Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij