Nowa kolekcja Top Secret, Troll, Drywash - zobacz zdjęcia

Opublikowano: 2013-01-30 17:07:04, w kategorii: Miejsca, sklepy, lokale

Marki odzieżowe Top Secret, Troll oraz Drywash przygotowały na sezon wiosenny nowe kolekcje.

Kolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.plKolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.plKolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.plKolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.pl
Kolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.plKolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.plKolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.pl
Kolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.pl

Kolekcja Top Secret Wiosna 2013. Fot. topsecret.pl

Grupa Redan wprowadza już do firmowych sklepów pierwsze artykuły z wiosennej kolekcji.

- Przygotowaliśmy szeroką ofertę wszystkich naszych marek czyli Top Secret, Troll i Drywash – mówi Michał Kałużyński, wiceprezes Top Secret Sp. z o.o.

W salonach Top Secret zaaranżowana została nowa wiosenna witryna pod hasłem „be together”, na której znajduje się zdjęcie z najnowszej kampanii wiosna/lato 2013, wykonanej na ulicach Barcelony. Reporterskie ujęcia podkreślają nowoczesny charakter marki oraz różnorodność stylizacji.

- Sytuacja na rynku wciąż nie jest łatwa, a klienci w tym roku nadal będą ostrożnie dokonywali zakupów. Jednakże, przygotowaliśmy szereg pro-sprzedażowych działań marketingowych, których zadaniem jest zwiększenie sprzedaży wiosennej kolekcji i poprawa wyników finansowych. Jednym z nich są propozycje stylizacji, które w sezonie Wiosna/Lato 2013 mają stać się kolejnym wyróżnikiem marki Top Secret.” – podkreślił Kałużyński. W sklepach często będą zmieniane witryny, prezentujące różne zestawy z kolekcji. Jednocześnie klienci będą mogli liczyć w miejscu sprzedaży na podpowiedzi w zakresie doboru konkretnych artykułów w ramach poszczególnych stylizacji.

Spółka kontynuuje także współpracę z magazynem Claudia, w ramach której w marcowym numerze magazynu przedstawiona zostanie trzecia już limitowana kolekcja Claudia&Top Secret.

Zgodnie z założeniami strategii segmentu modowego „Best Fashion World to Express Yourself”, najnowsza kolekcja jest bardziej oparta na trendach modowych. Obecnie w sklepach znajduje się część oferty, sukcesywnie uzupełniana nowym asortymentem. Całość kolekcji Wiosna 2013 trafi do sklepów pod koniec lutego.

W ramach każdej z marek przygotowanych zostało po kilka różnorodnych linii, odpowiednich dla osób poszukujących nowoczesnych, ale także klasycznych propozycji. Dla marki Top Secret główną inspiracją jest sztuka art-deco, pop-art oraz inspiracje wzorami missoni. Jak zawsze marka stawia na podkreślenie kobiecości, gdzie w zależności od stylu pastelowy trend przełamany jest czarnymi skóry. W kolekcji męskiej zastosowano ciężkie materiały w kontraście z lekkimi dzianinami. Kolekcja Troll inspirowana jest kolorem i przeznaczona jest dla odważnych osób. Z kolei marka Drywash to kobiecość i nietuzinkowość, tworząc ofertę dla energicznych, choć niekoniecznie i wysportowanych osób.

Sklepy Top Secret znajdują się w Rzeszowie m.in. w Galerii Plaza oraz Europa II. Kolejny salon zostanie otworzony w Galerii Rzeszów.

ra

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij