Nowa kolekcja Top Secret, Troll, Drywash - zobacz zdjęcia
Marki odzieżowe Top Secret, Troll oraz Drywash przygotowały na sezon wiosenny nowe kolekcje.
Grupa Redan wprowadza już do firmowych sklepów pierwsze artykuły z wiosennej kolekcji.
- Przygotowaliśmy szeroką ofertę wszystkich naszych marek czyli Top Secret, Troll i Drywash – mówi Michał Kałużyński, wiceprezes Top Secret Sp. z o.o.
W salonach Top Secret zaaranżowana została nowa wiosenna witryna pod hasłem „be together”, na której znajduje się zdjęcie z najnowszej kampanii wiosna/lato 2013, wykonanej na ulicach Barcelony. Reporterskie ujęcia podkreślają nowoczesny charakter marki oraz różnorodność stylizacji.
- Sytuacja na rynku wciąż nie jest łatwa, a klienci w tym roku nadal będą ostrożnie dokonywali zakupów. Jednakże, przygotowaliśmy szereg pro-sprzedażowych działań marketingowych, których zadaniem jest zwiększenie sprzedaży wiosennej kolekcji i poprawa wyników finansowych. Jednym z nich są propozycje stylizacji, które w sezonie Wiosna/Lato 2013 mają stać się kolejnym wyróżnikiem marki Top Secret.” – podkreślił Kałużyński. W sklepach często będą zmieniane witryny, prezentujące różne zestawy z kolekcji. Jednocześnie klienci będą mogli liczyć w miejscu sprzedaży na podpowiedzi w zakresie doboru konkretnych artykułów w ramach poszczególnych stylizacji.
Spółka kontynuuje także współpracę z magazynem Claudia, w ramach której w marcowym numerze magazynu przedstawiona zostanie trzecia już limitowana kolekcja Claudia&Top Secret.
Zgodnie z założeniami strategii segmentu modowego „Best Fashion World to Express Yourself”, najnowsza kolekcja jest bardziej oparta na trendach modowych. Obecnie w sklepach znajduje się część oferty, sukcesywnie uzupełniana nowym asortymentem. Całość kolekcji Wiosna 2013 trafi do sklepów pod koniec lutego.
W ramach każdej z marek przygotowanych zostało po kilka różnorodnych linii, odpowiednich dla osób poszukujących nowoczesnych, ale także klasycznych propozycji. Dla marki Top Secret główną inspiracją jest sztuka art-deco, pop-art oraz inspiracje wzorami missoni. Jak zawsze marka stawia na podkreślenie kobiecości, gdzie w zależności od stylu pastelowy trend przełamany jest czarnymi skóry. W kolekcji męskiej zastosowano ciężkie materiały w kontraście z lekkimi dzianinami. Kolekcja Troll inspirowana jest kolorem i przeznaczona jest dla odważnych osób. Z kolei marka Drywash to kobiecość i nietuzinkowość, tworząc ofertę dla energicznych, choć niekoniecznie i wysportowanych osób.
Sklepy Top Secret znajdują się w Rzeszowie m.in. w Galerii Plaza oraz Europa II. Kolejny salon zostanie otworzony w Galerii Rzeszów.
ra