Carrefour zwróci klientom do 100 zł w e-bonach i do 10 000 punktów Payback
Klienci Carrefour korzystający z aplikacji mobilnej sieci, w której mają połączone konto Carrefour z kontem Payback, mają szansę zaoszczędzenia na zakupach przedświątecznych nawet 100 złotych i otrzymania dodatkowo do 10.000 punktów Payback. Wystarczy, że zrobią ośmiokrotnie zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują przy kasie aplikację “Mój Carrefour” z połączonym kontem Payback.
Fot. Carrefour
W ramach najnowszej akcji oszczędnościowej Carrefour i PAYBACK zakupy o minimalnej wartości 99 zł mogą być zrealizowane tylko raz dziennie, a nagrody przyznawane są etapowo: po dwóch transakcjach klienci otrzymują e-bon o wartości 10 zł i 1000 punktów Payback, po czterech e-bon o wartości 20 zł i 2000 punktów, po sześciu e-bon o wartości 30 zł i 3000 punktów, a po ośmiu e-bon o wartości 40 zł i 4000 punktów Payback. W sumie klienci, którzy będą w ten sposób dokonywać zakupów, otrzymają łącznie 100 złotych w e-bonach oraz 10.000 punktów PAYBACK. Punkty można przeznaczyć na obniżenie swoich rachunków za zakupy w sklepach Carrefour. E-bony natomiast należy zrealizować w ciągu 14 dni od następnego dnia po ich otrzymaniu.
Dzięki integracji aplikacji Mój Carrefour i Payback, korzystanie z tego multipartnerskiego programu lojalnościowego w Carrefour jest łatwe i wygodne. Klienci mogą skanować aplikację Mój Carrefour z połączonym kontem Payback, aplikację PAYBACK lub tradycyjną kartę Payback, aby automatycznie zbierać punkty PAYBACK oraz kupować wybrane produkty taniej.
Nowa akcja oszczędnościowa Carrefour i PAYBACK potrwa do 31 grudnia 2024 roku. Szczegółowe informacje na temat promocji są dostępne na carrefour.pl i PAYBACK.pl.
*Akcja PAYBACK z aplikacją Mój Carrefour działają również oddzielnie. Oznacza to, ze jeśli klient skanuje tylko aplikację Mój Carrefour otrzymuje e-bony, a jeśli skanuje tylko zarejestrowaną kartę PAYBACK otrzymuje tylko punkty. Klient, który ma dodaną kartę PAYBACK do app Mój Carrefour zyskuje podwójnie tj. e-bony i punkty PAYBACK.