Auchan rozpoczyna kampanię promującą niskie ceny w sieci

Opublikowano: 2024-08-26 20:47:31, w kategorii: Miejsca, sklepy, lokale

Pod hasłem PEWNOŚĆ NISKICH CEN rusza nowa kampania komunikacyjna

Fot. Auchan

Fot. Auchan

 

Auchan Polska. Kampania podkreśla pewność niskich cen w Auchan, największy wybór oraz zachęca do korzystania z najlepszych okazji cenowych. Firma realizuje politykę niskich cen, utrzymując niezagrożoną pozycją lidera wśród sieci handlowych, z najtańszym koszykiem zakupowym na rynku czego potwierdzeniem są niezależne rankingi cenowe ASM czy Koszyk dla handlu. Spoty przygotowane w ramach pierwszej odsłony kampanii emitowane są w telewizji począwszy od 22 sierpnia br.  

Troska o siłę nabywczą klientów jest dla Auchan priorytetem. Budujemy najlepszą szeroką ofertę a także konsekwentnie realizujemy politykę niskich cen od kiedy otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnego rankingu, w których od lat niemal w każdym miesiącu jesteśmy na pozycji lidera. Obecnie rozpoczęliśmy kampanią PEWNOŚĆ NISKICH CEN, w której podkreślając pewność cen chcemy także podpowiadać jak korzystać z naszej oferty i okazji cenowych. Jesteśmy przekonani, że  klienci chętnie skorzystają z propozycji, które dla nich przygotowaliśmy – mów Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska.

Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij