Carrefour z największą ofertą Barbie w Polsce
Z okazji 65-lecia marki Barbie na świecie, sieć, wspólnie z firmą Mattel, rozszerza asortyment zabawek i gadżetów do prawie 1500 produktów, w tym wersji limitowanych dostępnych na wyłączność. Dodatkowo, w 65 największych hipermarketach w Polsce, firma zbuduje ekspozycje jubileuszowe, a ogólnopolskiej akcji promocyjnej produkty Barbie będą z 65% rabatem.
Z okazji 65-lecia Barbie, w 65 największych hipermarketach Carrefour w Polsce, przez 65 dni odbywała się będzie specjalna akcja celebrująca jubileusz tej marki. W sklepach pojawią się dodatkowe, spektakularne ekspozycję, w ramach których zgrupowane zostaną produkty Barbie ze wszystkich kategorii - od zabawek, przez tekstylia, produkty szkolne i perfumerię, aż po słodycze. Dodatkowo, w ramach akcji w Carrefour Warszawa Westfield Arkadia odbędzie się specjalny event, podczas którego do wygrania będą tzw. Barbie Boxy - czyli limitowane zestawy produktów Barbie o wartości 650 złotych.
Ekspozycjom oraz konkursowi towarzyszyć będzie akcja promocyjna, w ramach której klienci Carrefour będą mogli skorzystać z 65% rabatu na limitowane edycje produktów na licencji Barbie (m.in. lalka na 65-lecie, koszulka, wyprawka szkolna i komplet skarpetek) przy zakupie produktów Barbie na kwotę min. 150 zł.
Kampania z okazji 65-lecia Barbie będzie promowana nośnikami in-store, komunikacją w katalogach, aktywacjami digital oraz współpracą z influencerami.