Carrefour i Wolt współpracują przy dostawach
Carrefour Polska, po udanych testach w dwóch sklepach w Warszawie, w ciągu miesiąca rozszerzył współpracę z Wolt do 59 sklepów.
Współpraca Carrefour z Wolt ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klientów na elastyczne i szybkie opcje dostaw. Dzięki partnerstwu z Wolt, klienci Carrefour mogą cieszyć się wygodnymi zakupami online, z możliwością dostawy nawet w czasie do 35 minut od złożenia zamówienia. Opcja ta jest na razie dostępne w 15 miastach w całej Polsce, ale stopniowo będzie rozszerzana na kolejne lokalizacje. Dodatkowo, już teraz partnerzy wprowadzili możliwość zaplanowania zakupów na wybrany termin, co zapewni jeszcze większy komfort zabieganym i ceniącym sobie elastyczność klientom.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Wolt i z przyjemnością ogłaszamy dalsze jej poszerzenie. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie doświadczenia zakupowego naszych klientów oraz dostosowywanie się do dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych. Partnerstwo z Wolt umożliwia nam dotarcie do szerszej grupy klientów, zapewniając im jeszcze większą wygodę i dostępność zakupów online - mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Współpraca z Wolt to element długofalowej strategii Carrefour Polska, której celem jest digitalizacja doświadczeń zakupowych oraz dalszy rozwój sprzedaży internetowej, dzięki współpracy z zewnętrznymi operatorami ecommerce. Ma ona na celu dostosowanie oferty i udogodnień około zakupowych do zmieniających się trendów oraz preferencji konsumentów. Rynkowe badania pokazują bowiem, że udział e-commerce w branży spożywczej dynamicznie rośnie, a klienci coraz częściej oczekują elastycznych i szybkich opcji dostaw, w zależności od ich aktualnego zapotrzebowania.