Neonet w restrukturyzacji, ale działa
Spółka Neonet jest w trakcie procesu restrukturyzacji, którego celem jest jak najszybsze poprawienie sytuacji przedsiębiorstwa i zapewnienie stabilizacji na przyszłość. To skutek postanowienia Sądu Rejonowego we Wrocławiu z 1 grudnia 2023 r.
Fot. Neonet
Proces restrukturyzacyjny w dalszym ciągu nie wpływa i nie wpłynie na trwające i przyszłe zakupy klientów sieci Neonet, nabywających produkty w sklepach stacjonarnych oraz za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku, jeżeli klient nabył produkt w likwidowanym sklepie, ma do dyspozycji kilka możliwości zgłoszenia reklamacji w zależności od preferowanej przez klienta formy:
Możliwość zgłoszenia reklamacji w dowolnym sklepie Neonet.
Możliwość zgłoszenia reklamacji telefonicznie pod numerem telefonu: 799 36 36 36
Możliwość zgłoszenia reklamacji mailowo na adres: reklamacje@neonet.pl albo bok@neonet.pl
Za pomocą formularza na stronie www.neonet.pl
Możliwość wyrażenia woli zamówienia usług serwisowych pod wskazany przez siebie adres.
Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to Neonet zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od klienta a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres.