Neonet w restrukturyzacji, ale działa

Opublikowano: 2024-01-04 18:01:36, w kategorii: Miejsca, sklepy, lokale

Spółka Neonet jest w trakcie procesu restrukturyzacji, którego celem jest jak najszybsze poprawienie sytuacji przedsiębiorstwa i zapewnienie stabilizacji na przyszłość. To skutek postanowienia Sądu Rejonowego we Wrocławiu z 1 grudnia 2023 r.

Fot. Neonet

Fot. Neonet

 

Proces restrukturyzacyjny w dalszym ciągu nie wpływa i nie wpłynie na trwające i przyszłe zakupy klientów sieci Neonet, nabywających produkty w sklepach stacjonarnych oraz za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku, jeżeli klient nabył produkt w likwidowanym sklepie, ma do dyspozycji kilka możliwości zgłoszenia reklamacji w zależności od preferowanej przez klienta formy:

 

Możliwość zgłoszenia reklamacji w dowolnym sklepie Neonet.

Możliwość zgłoszenia reklamacji telefonicznie pod numerem telefonu: 799 36 36 36

Możliwość zgłoszenia reklamacji mailowo na adres: reklamacje@neonet.pl albo bok@neonet.pl

Za pomocą formularza na stronie www.neonet.pl

Możliwość wyrażenia woli zamówienia usług serwisowych pod wskazany przez siebie adres.

Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to Neonet zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od klienta a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres.

 

 

 

Tagi: Neonet

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij