Ilu klientów jest w Carrefourze? Można to sprawdzić

Opublikowano: 2020-04-13 15:07:46, w kategorii: Miejsca, sklepy, lokale

Polska umożliwia klientom monitorowanie ruchu we wszystkich swoich sklepach.

Fot. Carrefour

Fot. Carrefour

 

Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach.

 

W tej chwili rozporządzenie ministra zdrowia określa, że liczba klientów w sklepie może być trzy razy wyższa niż liczba kas. Przed sklepami tworzą się często kolejki, czeka się po kilkanaście, a czasem kilkadziesiąt minut. To działanie ma ograniczyć kontakty, w związku z pandemią Covid19.

 

Carrefour umieścił na swojej stronie internetowej możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu we wszystkich swoich sklepach. Służy temu narzędzie Traffic Meter opierające się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą interesujący ich sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda tam ruch. Predykcja odbywa się na podstawie analizy historycznych danych zebranych z każdego punktu sprzedaży (POS).

 

- Udostępnianie klientom danych dotyczących ruchu w naszych sklepach to kolejny element przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów sklepów Carrefour – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Wszyscy działamy w wyjątkowej sytuacji, która od firm odpowiedzialnych społecznie wymaga podejmowania również niestandardowych inicjatyw, a technologia w służbie człowiekowi kreuje nowe możliwości.

 

Traffic Meter jest elementem kampanii sieci Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, która promuje i wspiera odpowiedzialne, solidarne i bezpieczne działania. Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise oraz K2 Precise.

 

- Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, odnaleźć nowe sposoby na wykorzystanie posiadanych informacji, a przy tym poprawić komfort i bezpieczeństwo usług - powiedział Marcin Zduńczyk z Synerise.

 

Prognozy ruchu w sklepach Carrefour można sprawdzać na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-w-trosce-o-zdrowie/ 

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij