Spiżarnia Regionów na stacjach PKN Orlen z podkarpackimi produktami

Opublikowano: 2019-04-29 20:24:31, w kategorii: Miejsca, sklepy, lokale

Idea jest słuszna: przy mobilności Polaków ich podróże mogą się stać doskonałą okazją, aby poznali tradycyjne wyroby z poszczególnych regionów kraju. Obecnie w 590 stacjach paliw PKN Orlen (na 1771) - naszego „narodowego” koncernu paliwowo-energetycznego – dostępne są produkty spożywcze wytwarzane przez lokalne firmy, w tym dwie z Podkarpackiego.

Spiżarnia Regionów na stacjach PKN Orlen z podkarpackimi produktamiSpiżarnia Regionów na stacjach PKN Orlen z podkarpackimi produktamiSpiżarnia Regionów na stacjach PKN Orlen z podkarpackimi produktamiSpiżarnia Regionów na stacjach PKN Orlen z podkarpackimi produktami
Spiżarnia Regionów na stacjach PKN Orlen z podkarpackimi produktami

PKN Orlen od wrześniu 2017 r. sprzedaje na stajach produkty tradycyjne, często o oryginalny recepturach, pochodzących od lokalnych wytwórców. Wykorzystując własną - krajową - sieć dystrybucji, chce realnie przyczynić się do rozwoju polskiej przedsiębiorczości, traktując to jako wyraz społecznej odpowiedzialności, realizowanej poprzez wsparcie dla mniejszych, rodzinnych firm. Obecnie do dyspozycji klientów pozostaje ponad 100 produktów od ponad 30 polskich przedsiębiorców. Produkty te mają korzenie regionalne i zostały w pełni wytworzone w kraju przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał.

W ramach programu „Pij polskie soki” koncern prowadzi sprzedaż soków owocowych w całej sieć stacji paliw w kraju. W ten sposób wspiera sadowników, a także lokalne, często rodzinne firmy przetwórcze, wśród których znalazły się Owocowe Smaki z Nowej Sarzyny z marką „Agrestada”. Z kolei Zakład Mięsny Smak-Górno w Górnie „uzupełnia” zawartość półki Spiżarnia Regionów o swoje wyroby w słoikach:, m.in. . smalec z mięsem i cebulą, boczek tradycyjny czy golonkę.

- Spiżarnia Regionów to doskonała platforma do promocji lokalnych produktów od polskich producentów, którzy często nie mają możliwości konkurowania z zagranicznymi dostawcami – podkreśla Ewelina Nycz, dyrektor ds. rozwoju i promocji produktu ze Stowarzyszenia „Pro Carpathia”. – Jeżeli koncern skupia się na oryginalnych i prawdziwie regionalnych smakach to szczególnie polecam naszą linię produktów na bazie podkarpackiego derenia: czekolady, dżemy, konfitury, dereń kiszony. Te wyroby zadowolą najbardziej wymagającego konsumenta i zostaną w jego pamięci.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij