Polokarta – program lojalnościowy Polomarketu
Sieć POLOmarket w marcu uruchomiła polokartę – program lojalnościowy dla stałych klientów sieci. Polokarta jest bezpłatna i honorowana we wszystkich marketach na terenie całego kraju.
Polokarta to bezpłatnie wydawana karta lojalnościowa, dzięki której klienci sieci mają dostęp do wielu wybranych produktów z każdej kategorii produktowej w obniżonych cenach. Pozwala to klientom dokonującym systematycznych zakupów w POLOmarkecie na wygenerowanie oszczędności w budżetach domowych.
- Jednym z najważniejszych zadań naszej strategii jest budowanie lojalności Klientów. Do tej pory założenie to realizowaliśmy głównie poprzez stałe ulepszanie naszej oferty handlowej i cenowej oraz dopasowywanie jej do potrzeb osób odwiedzających nasze sklepy. Ale sama oferta to nie wszystko, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu polokarty – programu lojalnościowego, którego zadaniem jest umożliwienie dokonywania jeszcze tańszych zakupów przez stałych, lojalnych klientów – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Na uwagę zasługuje innowacyjny sposób rejestracji karty, dzięki któremu nie jest konieczne czasochłonne wypełnianie tradycyjnych formularzy. Polokarta zostaje przypisana do konkretnego numeru telefonu komórkowego klienta, podawanego podczas rejestracji karty. Cały proces rejestracji odbywa się za pośrednictwem terminali płatniczych, z autoryzacją i aktywacją karty poprzez sms. Cała operacja nie zajmuje więcej niż 1-2 min. i jest bardzo wygodna dla klienta.
POLOmarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynaliśmy w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to ponad 280 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Jesteśmy ulubionym miejscem zakupów milionów Polaków.