Carrefour rozpoczyna sprzedaż przez Internet
Francuska sieć Carrefour uruchomiła w Polsce sklep internetowy eCarrefour.pl. Nowa platforma oferuje klientom szeroką gamę nowoczesnego sprzętu RTV i AGD.
Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony przed Świętami Bożego narodzenia i jest kolejnym z kanałów sprzedaży, które Carrefour oferuje na polskim rynku:
- Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
W ofercie sklepu eCarrefour.pl znajduje się około 800 produktów, w tym: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny.
Klienci mają otrzymywać natychmiastową odpowiedź na swoje zapytanie, a zamówiony towar ma być dostarczany w ciągu maks. 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w jednej cenie 9,99 zł.
W ramach testu, Carrefour uruchomił również system click&collect> Na razie tylko dla mieszkańców Krakowa. Zakupy zrobione on-line, można odebrać w hipermarkecie w Parku Handlowym Zakopianka
Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje łącznie ponad 150 atrakcyjnych promocji handlowych oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.
W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień. Usługi ratalne obsługiwane są przez Credit Agricole.