Nowe produkty bio w sieci sklepów Intermarché
Intermarché poszerza linię produktów bio. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i coraz większą świadomość Polaków w kwestii prawidłowego odżywiania, gdyż klienci coraz chętniej sięgają po zdrowe i ekologiczne produkty.
Fot. Grupa Muszkieterów
Na półkach sklepowych Intermarché (w zależności od formatu sklepu) można obecnie znaleźć blisko 150 produktów bio marki własnej. W tym roku do tego grona dołączyły takie artykuły jak nasiona konopii i spirulina (bogate w białko sinice).
Produkty z gamy bio są opatrzone specjalnym oznaczeniem, obowiązującym w Unii Europejskiej dla produkcji i produktów rolnictwa ekologicznego. Certyfikat daje klientom gwarancję, że produkt jest rzeczywiście ekologiczny.
– Trzeba pamiętać, że Bio to przede wszystkim świadome podejście do środowiska, jego zasobów i naszego życia. Bardzo się cieszymy, że nasz klient coraz bardziej to rozumie, dlatego Grupa Muszkieterów będzie kontynuowała rozwój gamy bio w swoich sklepach – komentuje Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché.
Konsumenci coraz częściej sięgają po ekologiczne produkty wysokiej jakości, dostrzegając, jak wiele korzyści przynosi obecność tego rodzaju artykułów w diecie. Zwracają przy tym dużą uwagę na to skąd pochodzi żywność, co przekłada się na rosnącą liczbę ekologicznych gospodarstw w Polsce – zajmujemy już nawet 7 miejsce w Europie pod względem ich ilości.
Rynek produktów ekologicznych w Polsce prężnie się rozwija i dziś jego szacowana wartość to prawie 600 milionów złotych. Kwota ta zwiększa się o blisko 30% proc. rocznie – szacuje się, że w 2015 roku krajowy rynek produktów ekologicznych będzie wart blisko 1 miliard złotych.