Żabka z ofertą wina
Żabka Polska rozwija kategorię win w sklepach sieci Żabka. Firma importuje wina bezpośrednio z winnic, ma również zamiar edukować Polaków w zakresie kultury picia oraz serwowania wina.
Fot. Żabka
W jej ofercie mają pojawić się wyselekcjonowane gatunki z Włoch, a następnie z różnych winiarskich regionów świata, m.in. z Chile czy RPA.
- Spożycie wina w Polsce rośnie i w najbliższych latach ma duży potencjał rozwoju. Z tego powodu mamy zamiar dynamicznie rozwijać tę kategorię w naszych sklepach i zwiększyć udział sprzedaży. Naszym celem jest oferowanie klientom wyselekcjonowanych win w korzystnej cenie, importując bezpośrednio od producentów – mówi Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska. - Nową ofertę połączyliśmy ze zmianą ekspozycji, w tym roku wprowadzamy bowiem nowe regały na wino oraz zamierzamy edukować naszych klientów w zakresie podstaw enologii.
Sieć współpracuje z Andrzejem Strzelczykiem, mistrzem Polski sommelierów, który nie tylko opiniuje wina, ale także na naszych stronach internetowych będzie uczył w jaki sposób dobrać wino do potrawy czy profesjonalnie podać podczas spotkania.
- Oferta wyselekcjonowanych win, zaproponowanych w sklepach sieci Żabka, to doskonała okazja do degustacji wysokiej jakości win. – uważa Andrzej Strzelczyk. - Uważam, że idea dobrych gatunkowo win w rozsądnych cenach dostępnych dla milionów Polaków to klucz do tego, aby w przyszłości obok pieczywa czy wody, wino stało się jednym z podstawowych produktów jakie Polacy będą kupować, bez niepotrzebnego czekania na specjalne okazje.
ra