Nowe marki kart podarunkowych w ofercie Kolportera
Oferta saloników prasowych i salonów Top-Press powiększyła się o dwa nowe produkty. Są nimi karty podarunkowe, które można zrealizować w sklepach TK Maxx i Zalando.
Fot. Kolporter
Wprowadzanie nowych produktów było możliwe dzięki współpracy Kolportera z Blackhawk Network, międzynarodowym liderem pośredniej sprzedaży karty podarunkowych. – Polska to kolejny rynek dla Blackhawk Network, od 14 lat działamy na całym świecie, od USA po Australię, i z sukcesami realizujemy naszą koncepcję galerii kart podarunkowych Gift Card Mall. W Polsce rozpoczęliśmy współpracę z siecią Kolporter, a oferta dostarczanych przez nas kart podarunkowych będzie sukcesywnie wzbogacana – mówi Marta Konuk z Blackhawk Network.
Karty TK Maxx i Zalando dostępne są we wszystkich salonikach Kolportera w nominałach 75 i 100 zł.
– Karty podarunkowe to propozycja dla klientów, którzy poszukują zawsze udanego prezentu – mówi Sławomir Borkowski, menadżer ds. rozwoju w Kolporterze. – W przypadku kart jest pewność, że prezent będzie trafiony: to obdarowana osoba sama decyduje, co chce sobie kupić.
Blackhawk Network dostarcza także do saloników prasowych Kolportera karty podarunkowe Google Play w nominałach 50, 75 i 150 zł, które umożliwiają zakup filmów, książek, aplikacji i gier na telefony i tablety z systemem Android.
Przypomnijmy, że nie są to pierwsze karty podarunkowe w ofercie Kolportera. Od grudnia 2014 r. w salonikach prasowych i salonach Top-Press klienci mogą kupić karty podarunkowe, zawierające kody do platform gier Bigpoint i Techland, biblioteki muzycznej Spotify, kanału filmowego Filmbox oraz do konsol Nintendo.
– Wprowadzając kolejne karty podarunkowe do naszej sieci handlowej chcemy iść z ogólnoświatowym trendem budowania całej kategorii kart podarunkowych – mówi Sławomir Borkowski. – Już za miesiąc w ofercie Kolportera znajdą się karty kolejnych znanych marek.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem 820 saloników prasowych i 192 salonów Top-Press.