Kolekcja marki Victorio – jesień 2014
Łącząca w sobie casualowy luz i ponadczasową elegancję – taka jest nowa, jesienna kolekcja polskiej marki Victorio zaprezentowana podczas zakończonych niedawno targów Ptak Expo w Łodzi. W jej skład wchodzą wysokogatunkowe koszule, marynarki, spodnie, bezrękawniki i swetry.
prestigemeski.pl
Victorio to marka stosunkowo młoda, na rynek została wprowadzona w ubiegłym roku. Na zakończonych niedawno targach Ptak Expo w Łodzi firma (jako jedyny polski producent) otrzymała propozycję dołączenia do stałej przestrzeni ekspozycyjnej targów. Wiąże się to z promocją pochodzącej z Białegostoku odzieży podczas najważniejszych wydarzeń modowych niemal na całym świecie - w Moskwie, Berlinie, Bolonii czy Las Vegas.
Przy okazji samej imprezy premierę miała najnowsza, jesienna kolekcja Victorio, w skład której weszły łącznie 32 elementy – 15 modeli uszytych z wysokogatunkowych tkanin koszul, 4 wzory marynarek, 2 rodzaje spodni oraz 3 modele bezrękawników oraz 8 swetrów.
- W ofercie na jesień 2014 znalazły się więc ubrania łączące w sobie tzw. casualowy luz i ponadczasową elegancję – wyjaśnia Krzysztof Kosmowski, właściciel marki.
Inspirację w tym wypadku stanowił styl włoski, nadający tradycyjnym produktom odrobinę nowoczesności. Jak pokazuje praktyka, Polacy coraz chętniej sięgają po tego typu rozwiązania. Swetry lub marynarki pasujące zarówno do klasycznych, garniturowych spodni, jak i do jeansów, cieszą się w naszym kraju dużą popularnością.
Właścicielem Victorio jest działający na krajowym rynku od ponad 10 lat białostocki producent odzieży Prestige Męski. Całą najnowszą, jesienną kolekcję znaleźć można w odświeżonym niedawno sklepie internetowym marki. Część produktów dostępna jest także w wybranych salonach stacjonarnych firmy Prestige oraz w sklepach partnerskich.