„Jedzenie na Orlenie” - Stop Cafe
„Jedzenie na Orlenie” to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen.
Fot. Orlen
Najnowsza kampania PKN Orlen przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
- Kierujemy kampanię do trzech grup docelowych: podróżujących rodzin z dziećmi, młodzieży i kobiet. Mają one różne preferencje żywieniowe, a na stacjach Orlen każdy znajdzie coś dla siebie. To doskonała alternatywa dla restauracji typu fast food. Charakter naszego spotu jest przyjemny i wprowadza w wakacyjny klimat, co dodatkowo wzmacnia wykorzystana muzyka – cover utworu „Przygoda”, którego autorem jest zespół Wiślanie 69 – mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.